Godzilla
Czas poznać króla potworów w nowym, stworzonym przez Team-KYO i Impress świecie przygodowym z Godzillą w roli głównej. Wybierz film o Godzilli, który podoba ci się najbardziej, i zacznij rozwalać miasto. Graj tak, jak lubisz - uciekaj przed gniewem Godzilli albo zrównaj miasto z ziemią jako kanciasta wersja słynnej bestii.