Gobliiins Collection
Nadchodzi Gobliiins Collection! W powietrzu unosi się fala nostalgii! Oto powraca jedna z najbardziej niezapomnianych i zachwycająco zwariowanych gier przygodowych point-and-click swoich czasów. Odkryj – albo odkryj na nowo – początki legendarnej sagi autorstwa genialnego Pierre'a Gilhodesa w tej wyjątkowej kolekcji. Poczynając od niewyraźnych pikseli z lat 90. aż do czasów współczesnych, kompilacja zawiera pięć pierwszych kultowych tytułów, które fascynowały całe pokolenie graczy. Gobliiins (1991) Trójka naszych bohaterów, Oups, Asgard i Ignatius, podejmuje się misji uratowania króla Angoulafre, który w niewyjaśniony sposób postradał rozum. Gobliins 2 (1992) Zaginął książę Buffoon, a gobliny Fingus i Winkle przenoszą się do odległej krainy, aby go odszukać. Goblins 3 (1993) Ekscentryczny reporter Blount wpada w sam środek wojny toczonej przez królów o podbój tajemniczego Labiryntu. Gobliiins 4 (2009) W pierwszej trójwymiarowej odsłonie gry król Badigoince wysyła Tchoupa, Stucca i Perluisa na poszukiwania zaginionego mrówkojada Riri, a nasi bohaterowie przeżywają liczne przygody pełne niebezpieczeństw i niespodzianek. Gobliiins 5 (2023) The Morgloton Invasion to triumfalny powrót do świata 2D i kolejna odsłona sagi! Pomóż Oupsowi, Asgardowi i Ignatiusowi ocalić królestwo i króla Angoulafre przed straszliwym losem w postaci przemiany w ziemniaki i zmierz się z szalonym naukowcem Morglottem! Otrzymasz również dostęp do pełnego zakresu materiałów specjalnych, dzięki którym jeszcze bardziej zanurzysz się w atmosferze tej kultowej klasycznej serii gier. Miniseria i galeria Poznaj genialnego twórcę serii Pierre'a Gilhodesa i obejrzyj niepowtarzalne ilustracje obrazujące kształtowanie się świata gry. Wywiad z twórcą Zapoznaj się z wyjątkowym wywiadem poświęconym początkom Gobliiins, sekretom tworzenia gry i pomysłom twórcy na przyszłość serii. Odtwarzacz muzyczny Posłuchaj muzyki z każdej gry z serii Gobliiins, w szczególności nieznanych wcześniej utworów!