Go! Go! Mister Chickums
O nie! Podstępny Grabbo skradł wszystkie cenne jajka Mister Chickumsowi! Musi ponieść karę za ten występek: pomóż biednemu kurczakowi odzyskać należną mu własność i wymierz sprawcy zasłużoną karę! Jeśli utkniesz, poproś swojego znajomego, by wcielił się w rolę Fritza, najlepszego kumpla Mister Chickumsa, i pomógł ci w poszukiwaniu zaginionych jajek! KLASYCZNA ZRĘCZNOŚCIOWA GRA AKCJI! Go! Go! Mister Chickums to zabawna, klasyczna platformówka inspirowana popularnymi grami zręcznościowymi z lat 80. W grę można grać zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w trybie lokalnej kooperacji dla dwóch graczy jednocześnie. TAK WIELE DO ZROBIENIA, A TAK NIEWIELE CZASU! Skacz i biegaj przez 100 pięknie zaprojektowanych etapów i podnoś skradzione jajka, zanim skończy się czas. Zbieraj niezliczone przedmioty i korzystaj z różnych sekretnych mechanizmów bonusowych, by zawsze mieć pod ręką wystarczającą liczbę dodatkowych żyć. Pokonaj licznych wrogów, z których każdy wymaga innego podejścia i taktyki, a następnie skop tyłek złośliwemu Grabbo, by zostać bohaterem! CAŁKIEM NIEZŁE CECHY JAK NA TAK MAŁEGO KURCZAKA! - Wiele godzin zabawy w trybie dla jednego gracza lub dla dwóch graczy w trybie lokalnej kooperacji - 100 wyjątkowych i wymagających etapów - Wielu różnorodnych przeciwników o unikalnych zachowaniach - Niezliczone sekretne mechanizmy bonusowe - Funkcja wibracji … oraz wspaniała ścieżka dźwiękowa autorstwa Zane'a Little'a!