Gnomes and Knights
Zanurz się w atmosferze mrocznego średniowiecznego fantasy i spróbuj znaleźć wszystkie gnomy. Spotkaj różne postacie na swojej drodze i spróbuj dowiedzieć się, co stało się z tym przeklętym światem, który sam stworzyłeś (właściwie to my).