GluMe - Xbox Edition
Trzymajcie się razem, aby rozwiązać etapy łamigłówki w stylu retro! Przygotuj się na GluMe, grę z przesuwanymi puzzlami, w której kontrolujesz śluz i wszystkich znajomych, których złapiesz po drodze. Przejdź przez odgórne etapy siatki, zbierając klejnoty w 80 unikalnych układankach o rosnących rozmiarach i złożoności. Wciąż pojawiają się nowe wyzwania: śpiące szare smugi budzą się po dotknięciu, stają się niebieskie i przyklejają się do Ciebie. Użyj ich, aby pokonać pułapki, ale nie dorośnij zbytnio, aby zmieścić się w ciasnych miejscach. Znajdź odpowiednie zamówienie, aby zebrać klejnoty i odkryć sekrety. Zresetuj w dowolnym momencie, jeśli utkniesz. Ciesz się muzyką chiptune i klimatem retro!