Głos łowcy: Kagami
Zawartość dodatkowa: – Głos łowcy: Kagami. Kagami jest potężnym wojownikiem i specjalistą od walki bliźniaczymi ostrzami, a także głównodowodzącym królewskich służb specjalnych. Urodził się w Kamurze i szkolił u boku mistrza Utsushiego, po czym wyruszył w podróż do królestwa oraz zdobył sławę i reputację. (Kagami jest autorską postacią, która nie pojawia się w grze). Zmień głos swojego łowcy dzięki tej specjalnej opcji głosowej! – Głosy można zmieniać, wybierając opcję zmiany wyglądu w skrzynce na przedmioty. Można też wybrać głos podczas tworzenia postaci. – Ten element zmienia głos postaci, nie wpływając na jej atrybuty i umiejętności.