Girl Fight
Śledź podróż ośmiu zadziornych dziewczyn o zdolnościach parapsychologicznych, walczących ze sobą wewnątrz tajnego rządowego ośrodka badawczego! Walcz wręcz i korzystaj z ataków nadprzyrodzonych w różnorodnych scenariuszach zagłady! Zadawaj niesamowite ciosy i zdobywaj wirtualną walutę, by odblokować dodatkową zawartość, taką jak nowe zdolności parapsychologiczne, alternatywne kostiumy, wątki fabularne i seksowne ilustracje dziewczyn! Czas na wojnę psychologiczną!