Wielki bohater, jeszcze większe obowiązki! Ten dodatek wprowadza do gry postać Ultramana/Emi z filmu Ultraman: Rising, z charakterystycznymi umiejętnościami znanymi z filmu animowanego, stanowiąc połączenie w jednej postaci Ultramana oraz nowonarodzonej kaiju Emi. Wcielasz się w gwiazdę sportu, Kena Sato, który niechętnie przejmuje obowiązki swego ojca jako Ultraman. Jednak wkrótce przekonuje się, że musi również wychowywać nowonarodzoną kaiju imieniem Emi. Jak wszystkie niemowlaki, Emi jest ciekawska, ale wybuchowa, słodka, ale uciążliwa; nawet jej krzyki w napadach złości są jak broń. Wejdź na arenę GigaBash jako ten dynamiczny duet, wykonując potężne (i czasem przypadkowe) kombosy, aby pokonać wrogów; panuj nad polem bitwy, łącząc hiperatak Ultramana i Emi w potężny promień! Czy staniesz na wysokości zadania i odkryjesz, co naprawdę oznacza bycie bohaterem?