GigaBash - Ultraman 4 Characters Pack
Bohaterowie, zjednoczcie się! Złoczyńcy, powstańcie! Dodatek Ultraman zawiera cztery nowe grywalne postaci z uniwersum Ultramana, są to: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan i Camearra! Każda z nich ma specjalne ruchy i charakterystyczne umiejętności znane z ekranu. Czy zostaniesz Ultra-bohaterem czy też dołączysz do galaktycznych złoczyńców, aby zniszczyć nasz świat? A może będziesz grać jako ulubiony Tytan i stworzysz drużynę z legendami, które zainspirowały gatunek Tokusatsu? *Zastrzeżenie: Ze względu na ograniczenia regionalne i umowy licencyjne, dodatek z czterema postaciami z Ultramana jest niedostępny w Chinach kontynentalnych.