GigaBash - GAMERA -Rebirth- DLC
Pora na odrodzenie! Ten dodatek dodaje do gry GigaBash postaci „Gamera” oraz „Guiron” z kultowej serii „Gamera”, w nowoczesnej, animowanej wersji – każda z własnymi umiejętnościami. Jak oglądaliśmy w filmie „GAMERA - Odrodzenie -”, Gamera zaczyna bronić tych, których miał zniszczyć. Gamera pokazuje, że obrona i atak są równie ważne – może użyć strumieni plazmy, aby zbliżyć się do przeciwnika, oraz płonących pocisków, aby atakować z dystansu. Jego gruby pancerz blokuje wszystkie ataki. Ten opiekuńczy kaiju jest zabójczy i niebezpieczny na każdym dystansie. Guiron, potrafiący przeciąć wszystko z ogromną prędkością, włącza się do walki w wersji znanej z „GAMERA - Odrodzenie -”. Dzięki niezrównanej zwinności Guiron używa charakterystycznej głowy z ostrzem, aby niszczyć wszystko, co stanie mu na drodze. Jego ostre jak brzytwa strzały łuskowe rażą wszystkich, którzy próbują przed nim uciec. Ten kaiju to żywa broń – i z nazwy, i z przeznaczenia. Czy wcielisz się w tnącego Guirona i zaczniesz siać terror na świecie? A może wejdziesz w pancerz Gamery, aby oczyścić świat i chronić swoich sojuszników?