Giant Rush: Silly DLC
Z tym DLC odblokujesz: - 5 czapek, które sprawią, że będziesz wyglądać głupkowato - 500 patyczaków dla Twojego miasta - 2500 klejnotów na rozwój postaci - Nową animację „Policzek” Zmiażdż wrogów i zostań królem gigantów!