Giant G Character Pack
Poznaj Giant G, najinteligentniejszą istotę na świecie! Obudź w nim wewnętrzne bestię i zdominuj boisko! Odblokuj pierwszą postać typu bestii w 3on3 FreeStyle! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — Giant G ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju Giant G ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodzyskiwalne przedmioty gry. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz już Character Pass, Giant G zostanie wymieniony na określoną liczbę punktów.