Ghosts Adrift
Widmo dryfujące: Dom na przedmieściach to coś naprawdę pożądanego, prawda? Śmiertelnicy zajmują się swoimi sprawami, zupełnie nieświadomi strachów czających się w cieniu. Dom na ulicy Neibolt wkrótce zmieni się z pożądanego w wręcz przerażający. Z nowym poziomem, ""Ulicą Neibolt"" – teraz otwiera się na grozę. Ten DLC zawiera również nowy tryb gry – Rozgrywkę losową. Ghost Master rozkwita w chaosie! Losowe Duchy, lokacje i śmiertelnicy. Do zobaczenia!