Ghostrunner 2 – przepustka sezonowa
Najlepsze, rozszerzone doświadczenie Ghostrunner 2 łącznie z całą popremierową zawartością DLC. Przepustka sezonowa Ghostrunner 2 obejmuje 4 pakiety kosmetyczne DLC i jeden niezrównany tryb gry. Każdy pakiet kosmetyczny zawiera 3 skórki miecza, 3 skórki dłoni i 1 skórkę motocykla. Razem to 28 wyjątkowych skórek! Kup przepustkę sezonową teraz i zdobądź taniej wszystkie popremierowe dodatki DLC dla gry Ghostrunner 2! Kup przepustkę sezonową Ghostrunner 2, aby zdobyć taniej wszystkie 4 kosmetyczne dodatki DLC – Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack i Anniversary Pack – oraz nieskończony tryb motocykla za mniej. Pakiety Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack oraz nieskończony tryb motocykla są już dostępne i można je znaleźć w przepustce sezonowej do gry Ghostrunner 2. Przepustka sezonowa jest częścią Ghostrunner 2 Brutal Edition. *Nie zawiera gry Ghostrunner 2.