Ghostrunner 2 – Nieskończony Tryb Motocykla
Wejdź na pełną adrenaliny arenę nieskończonego trybu motocykla w Ghostrunner 2, w którym gracze zostają wrzuceni w głębiny Cyberotchłani, a prędkość króluje. Przetrwaj tę zdradziecką przejażdżkę motocyklem tak długo, jak będziesz w stanie, i przesuwaj granice prędkości. Gdy będziesz przemierzać oświetlone neonami korytarze Cyberotchłani, każdy zakręt będzie sprawdzianem refleksu i opanowania. Niebezpieczny tor usiany jest przeszkodami i wymaga ciągłego manewrowania. Twój wynik to nie tylko liczba; to świadectwo twoich zdolności do utrzymywania wysokich prędkości i odległości na stale zmieniającym się torze. Każde podejście zapewnia nowy i unikalny zestaw wyzwań, zwiększając poziom trudności i napięcia, gdy zapuszczasz się dalej w nieznane. Poza pędem prędkości nieskończony tryb motocykla obiecuje coś więcej niż tylko przyspieszające puls wrażenia. To test umiejętności i strategii, w którym rankingi stają się poligonem doświadczalnym, na którym mierzysz się ze znajomymi. Twój wynik, będący połączeniem prędkości i dystansu, decyduje o twoim awansie w rankingach. Wszyscy posiadacze nieskończonego trybu motocykla otrzymują natychmiast darmową skórkę motocykla za zaangażowanie w jazdę. Dodatkowo masz szansę zdobyć nagrody kosmetyczne, takie jak ekskluzywne skórki miecza, rękawic i motocykla, w miarę jak będziesz coraz bardziej zagłębiać się w Cyberotchłań. Każda chwila decyduje o twoim dziedzictwie, gdy podążasz za wiecznie nieuchwytną doskonałością w tym zaciekłym wyścigu po bezlitosnym torze. Kup przepustkę sezonową Ghostrunner 2, aby zdobyć nieskończony tryb motocykla oraz wszystkie 4 kosmetyczne dodatki DLC za mniej. *Gra Ghostrunner 2 nie jest zawarta. Nieskończony tryb motocykla jest zawarty w przepustce sezonowej gry Ghostrunner 2. Przepustka sezonowa gry Ghostrunner 2 jest zawarta w Ghostrunner 2 Brutal Edition.