Ghostly Defence
Widmowa Obrona Witamy na Ocean Avenue, nowym poziomie w Ghost Master: Resurrection. Śmiertelnicy mieszkający w tym skromnym podmiejskim domu to beztroska rodzina, która nie ma się czego bać....a przynajmniej tak im się wydaje! W Ghost Master: Resurrection pojawia się nowy tryb – Obrona. Nikczemni Pogromcy Duchów przypuścili totalny atak. Unikajcie ich pułapek, dostosujcie się i pozbądźcie się Pogromców Duchów!