Zawładnij boliwijską dziczą, dzięki Deluxe Pack, w którym znajdziesz: - Strzelbę „Dzicz”: unikalną strzelbę powtarzalną ozdobioną grawerunkiem. - Motocykl Łowcy: ekskluzywny motor crossowy, który pozwoli ci wszędzie dotrzeć. - 3 ekskluzywne naszywki. - 3 kamuflaże broni, które pomogą ci się wtopić w otoczenie. - 3 elementy personalizacyjne: lekką kurtkę myśliwską, plecak sapera i okulary Oakley SI Straight Jacket Fire. - 1 wzmocnienie PD.