Ghost Recon Breakpoint: 600 Ghost Coins
Zdobądź 600 monet Duchów. Monety Duchów służą do zakupu przedmiotów personalizacyjnych dla postaci oraz broni, pojazdów i elementów pozwalających oszczędzić czas.