Ghost of a Tale
Bohaterem Ghost of a Tale jest odważny mysi minstrel Tilo, który wyrusza na ryzykowną wyprawę, aby uciec z lochów Dwindling Heights i poznać los jego prawdziwej miłości, Merry. Ghost of a Tale to pełna rozmachu i zarazem osobista, ozdobiona bogatą grafiką opowieść, łącząca elementy klasycznej przygodówki, gry eksploracyjnej i RPG akcji w rządzonym przez szczury średniowiecznym świecie zwierząt. Korzystając z mysich talentów w postaci sprytu, zwinności i kamuflażu – oraz miłości do muzyki – zbadasz popadającą w ruinę twierdzę. Przemierzysz wielki las, przemkniesz brzegiem jeziora i ruszysz w głąb rojących się od pająków katakumb, unikając zagrożeń i odkrywając prastare sekrety. Dwindling Heights to niebezpieczne miejsce dla małej myszy, a Tilo wcale nie jest zaprawiony w bojach. W starciu z dwukrotnie większymi przeciwnikami twoimi sojusznikami będą przebiegłość i zręczność. Rozmawiaj z napotkanymi postaciami, zyskując wrogów i przyjaciół. Porusz niebo i ziemię, by odnaleźć Merrę.