Ghost Master: Resurrection Core Edition
Terroryzuj niczego niepodejrzewających mieszkańców Gravenville w 11 całkowicie odmienionych lokacjach, od upiornych szpitali psychiatrycznych i kompleksów wojskowych, po chaotyczne domy bractw studenckich i dobrze strzeżone posterunki policji. Wszystko w Wersji podstawowej. Wersja podstawowa zawiera również dwa zupełnie nowe dodatki DLC dołączone do pierwotnej wersji gry! Dowódź nadprzyrodzonymi Przyzywaj i kontroluj legion duchów, banshee, gremlinów i innych stworów, z których każdy posiada unikalne zdolności. Twoi upiorni zbirowie są bardziej przerażający (i zabawni) niż kiedykolwiek. Strategia i moce nadprzyrodzone Połącz taktykę, przygodę i zarządzanie zasobami w płynnej rozgrywce osadzonej w bogatym, paranormalnym świecie. Rozwiązuj zagadki, uwolnij strach Każdy horror jest zagadką. Wykorzystaj widmową strategię i moce, aby odkrywać sekrety, manipulować śmiertelnikami i realizować cele. Odkryj strach na nowo Ghost Master: Resurrection zaprasza Cię do opanowania sztuki strachu w pięknie odtworzonym, nadprzyrodzonym świecie. Umarli powstali... i są pod Twoją kontrolą.