Ghost Files: The Face of Guilt (Xbox Version)
Kiedy Bostonem wstrząsa seria tajemniczych morderstw, zostaje Ci powierzone zadanie szybkiego odnalezienia sprawcy. Jako policyjna detektyw - Emily Meyer, staniesz przed wyzwaniem rozwiązania zagadki tajemniczego „Winowajcy”. Korzystając z policyjnych technik podążysz tropem podejrzanego, zbierając odciski palców, pobierając i analizując próbki oraz rozwiązując łamigłówki. Kiedy niespodziewanie śledztwo zaprowadzi cię do miejsca zawieszonego między życiem a śmiercią, staniesz przed największym wyzwaniem swojego życia. Czy twoje detektywistyczne umiejętności wystarczą, by przetrwać w zaświatach? Czy uda Ci się rozwiązać zagadkę? Zmierz się ze światem duchów, mrocznymi zagadkami, zamkami i szyframi. Skorzystaj z pomocy medium i zrób wszystko, by powrócić do świata żywych i rozwiązać zagadkę seryjnego mordercy.