GGST Season Pass 5
[Zawartość Guilty Gear -Strive- Season Pass 5] Ekscytująca przepustka sezonowa, która zawiera 4 dodatkowe grywalne postacie, arenę oraz dodatkowe kolory postaci w ramach DLC do gry Guilty Gear -Strive-. *Pamiętaj, że przepustkę GGST Season Pass 5 można kupić w pakiecie lub osobno. Uważaj, aby nie dokonać podwójnego zakupu. [Zawartość GGST Season Pass 5] ・Dodatkowa postać DLC nr 18 Jam Kuradoberi ・Dodatkowa postać DLC nr 19 Robo-Ky (Dostępna latem 2026 r.) ・Dodatkowa postać DLC nr 20 ??? (Dostępna zimą 2026 r.) ・Dodatkowa postać DLC nr 21 ??? (Dostępna wiosną 2027 r.) [Bonus za zakup przepustki Season Pass 5] ・Dodatkowa arena walki nr 9 Cradled by the Four Beasts ・Dodatkowe kolory postaci z 5. sezonu (7 kolorów dla 4 postaci, łącznie 28 kolorów) ・Skórka listu gończego GGST Street ・Skórka interfejsu walki GGST Vintage Metal *Aby uzyskać dostęp do tej zawartości, wymagany jest zakup głównego produktu. Musisz również pobrać najnowsze aktualizacje.