GGST Season Pass 4
[Zawartość przepustki do 4. sezonu GGST] Niesamowita przepustka sezonowa, zawierająca 4 dodatkowe grywalne postacie, etapy i premiowe barwy postaci jako dodatkowe pakiety DLC dla gry Guilty Gear -Strive-. *Uwaga: przepustkę do 4. sezonu GGST można zakupić w ramach pakietu lub osobno. Upewnij się, że nie dokonujesz podwójnego zakupu. [Zawartość przepustki do 4. sezonu GGST] ・Pakiet DLC dodatkowego zestawu barw postaci sezonu 4. ・Pakiet DLC postaci #14 Queen Dizzy ・Pakiet DLC postaci #15 Venom ・Pakiet DLC postaci #16 Unika ・Pakiet DLC postaci #17 Lucy ・Pakiet DLC etapu #7 ・Pakiet DLC etapu #8 ・[Specjalna premia za zakup przepustki do 4. sezonu] Specjalne dodatkowe barwy postaci 4. sezonu *Dostęp do tej zawartości wymaga zakupu głównego produktu i pobrania najnowszych aktualizacji. *Dodatkowa zawartość będzie dostępna w grze. Więcej szczegółów dostępnych jest po przejściu do listy usług w historii zakupów.