GGST Season Pass 3
Niesamowita przepustka sezonowa, zawierająca 4 dodatkowe grywalne postaci, etapy i premię przepustki do 3. sezonu jako dodatkowe pakiety DLC dla gry Guilty Gear -Strive-. *Uwaga: przepustka do 3. sezonu GGST może być kupiona w ramach pakietu lub osobno. Upewnij się, że nie dokonujesz podwójnego zakupu. [Zawartość przepustki do 3. sezonu GGST] ・Pakiet DLC dodatkowego zestawu barw postaci sezonu 3. ・Pakiet DLC postaci #10 Johnny ・Pakiet DLC postaci #11 Elphelt Valentine ・Pakiet DLC postaci #12 A.B.A ・Pakiet DLC postaci #13 Slayer ・Pakiet DLC etapu #5 Fallen Prayer, Engulfed Lives ・Pakiet DLC etapu #6 Amber Fest with Kind Neighbors ・[Specjalna premia za zakup przepustki do 3. sezonu] Specjalne dodatkowe barwy postaci 3. sezonu #13-15 *Dostęp do tej zawartości wymaga zakupu głównego produktu i pobrania najnowszych aktualizacji.