GGST Additional Color Pack #2
・Dodatkowy pakiet kolorów zawierający 6 kolorów dla 4 dodatkowych postaci z sezonu 2 GGST (łącznie 24 kolory) *Dostęp do tej zawartości jest możliwy tylko po zakupie podstawowego produktu. Wymagana jest również instalacja najnowszych aktualizacji. *Więcej informacji o tej zawartości można znaleźć na stronie internetowej. *Kolory dla jeszcze niedostępnych postaci zostaną udostępnione w tym samym czasie, co te postacie. *By wykorzystać kolory zawarte w tym pakiecie, wymagany jest zakup dodatkowej zawartości do pobrania z odpowiednimi postaciami.