Getaway Car Pack
Z pierwszym dodatkiem DLC sezonu 2 do garażu zawita zestaw wozów pościgowych! Bullet: W każdym calu tego klasycznego muscle cara widać moc i siłę – to idealny wóz do ucieczki! Razor: Jedna z najlepszych tuningowanych maszyn – zwinna i niesamowicie szybka na torach pełnych zakrętów. Cardinal: Ten dawny samochód służb porządkowych ze wzmocnionym nadwoziem sprawdzi się podczas pościgów! Ten zestaw DLC wchodzi również w skład karnetu 2 sezonu.