GENIE Reprise
Odkryj tajemnice rozrzucone w czasie w surrealistycznej, fantastycznej przygodzie z widokiem pierwszoosobowym! Wciel się w Lulę i eksploruj żywy świat fantasy podczas przygody, której celem jest odkrycie znaczenia Genie i spełnienie przeznaczenia naszej bohaterki! GENIE Reprise to pełna atmosfery przygoda fantasy opowiadana przez w pełni głosową, poetycką warstwę fabularną i eksplorację 3D z widokiem pierwszoosobowym. Zanurz się w świecie mitycznych miast i przylegających wsi, zbierając odłamki kryształu, aby odkryć następną część poematu rozwijającego świat Genie. Rozrzucono je w 15 rozdziałach obejmujących wiele epok... ponadto odłamki przekształcają środowisko wokół Ciebie. Poznaj intrygujące i enigmatyczne postacie i odkryj ich historie, które przeplatają się ze sobą w drodze do odkrycia prawdy.