Genesis Sokoła
Inspirowany najszybciej poruszającymi się stworzeniami na Ziemi pakiet skórek „Genesis Sokoła”, przeznaczony dla Hawkeye i Venture, zawiera zgrabne, aerodynamiczne wzory bloków oraz motywy ptaków drapieżnych, które nadadzą maszynom nowy, elegancki wygląd podczas odkrywania świata na ziemi i w powietrzu.