Z okazji wiosny czas przywdziać kolorowe stroje w stylu retro, w prawdziwym stylu lat 80.! Cztery nowe zestawy umożliwią wam dopasowanie wybranych elementów. Nowe stroje składają się z nowych fryzur, ubrań, dodatków i innych elementów. Oprócz tego otrzymacie 6 całkiem nowych emotek, które pozwolą wam tańczyć w promieniach wiosennego słońca – jak na prawdziwych Szwedów przystało. Zestaw Timeless: Cofnijcie się w czasie dzięki zestawowi Timeless, który zawiera wszystkie elementy potrzebne do przebrania się za prawdziwego partyzanta z przeszłości. Załóżcie stylową kamizelkę, zróbcie sobie puszystą fryzurę lakierem do włosów i bagnet na broń! Skoro już musicie walczyć z maszynami, to czemu nie robić tego z klasą? Zestaw Swedish Easter: W Szwecji łatwo poznać, że zbliża się wiosna, gdy po ulicach zaczynają biegać dzieci w wielkanocnych przebraniach, prosząc o cukierki. Chociaż dobrze wiemy, że wiosna już odchodzi, nie powinno nas to powstrzymywać przed zachwyceniem się jej duchem i przywdzianiem stosownych strojów. Nałóżcie róże na policzki, dodajcie parę piegów, załóżcie kapelusze z piórami lub szarfy i przebierzcie się za jedną z postaci prosto ze szwedzkiego folkloru! Zestaw Workout: Ruch to zdrowie, a nikt nie zna się na aerobiku tak jak charakterystyczni trenerzy z lat 80. A co jeśli ludzkość zniknęła, a wy już musicie regularnie biegać, uciekając przed wrogimi machinami? Załóżcie getry, opaska tenisowa na czoło, frotki na nadgarstki i wypacajcie z siebie siódme poty jak prawdziwi mistrzowie aerobiku dzięki zestawowi Workout! Zestaw Rainproof: Miejscowi często uważają Szwecję za ponury i deszczowy kraj, w którym trzeba się chronić przed trudnymi warunkami atmosferycznymi. Nie oznacza to jednak, że nie można nieco ubarwić ubioru, choćby wiązało się to z odstawaniem od reszty. Włóżcie żółty sztormiak i buty, a potem przygotujcie się do walki z maszynami w każdą pogodę! Sześć nowych emotek: Bierzcie przenośny radiomagnetofon i obudźcie w sobie wiosnę dzięki 6 nowym emotkom. Podarujcie sobie parę króliczych uszu, okażcie wiosenną radość, a potem zacznijcie się kołysać w rytm kultowych kawałków, wykonując kroki taneczne, takie jak Rickroll, Chicken Dance, Skip Pop czy Aerobics.