Gorące lato wreszcie dotarło do Szwecji, więc czas uczcić jego pełnię, przywdziewając nowe, niezwykłe stroje z lat 80. Łącz różne elementy z nowych, modnych zestawów, w których są dostępne niezwykłe akcesoria, ubrania i fryzury. Wyraź swoją ekscytację dzięki 5 nowym gwiazdorskim emotkom i zacznij tańczyć przy maiku! Zestaw poszukiwacza przygód: Zestaw poszukiwacza przygód to idealny strój na przebieżkę zarówno po śniegu, jak i piasku. Wyglądając jak ktoś prosto z filmu, w fedorze, z krawatem, biczem i zwojem liny, bez trudu stawisz czoło wszystkim niebezpieczeństwom na dzikich bezdrożach. Choć na szczęście nie grozi ci wpadnięcie do dołu pełnego węży, to wrogich machin ci u nas dostatek. Zestaw Miami: Walka z maszynami jeszcze nigdy nie była tak stylowa, jak w zestawie Miami. Zamiast plaż i płóciennych toreb – leśne ostępy i kule, ale ten strój pasuje wszędzie. Okulary przeciwsłoneczne, słynne hawajskie koszule i garnitury szyte na wymiar to gwarancja, że wróg nie będzie miał żadnych szans. Zestaw letni: Szwedzkie lato nie obyłoby się bez świętowania przesilenia letniego w rustykalnym stylu, a jego nieodłączną częścią jest ludowy, szwedzki strój i skoczny taniec przy maiku. Załóż kwietny wianek, podwiń nogawki spodni do kolan i znajdź parę do tańca! Nieważne, że wieś już nie jest spokojna i wesoła, tylko pełna morderczych maszyn. Nadal możesz świętować nadejście lata w prawdziwie świętojańskim stylu. Zestaw turysty: Błysk flesza to znak, że ktoś próbuje uwiecznić jakąś wyjątkową chwilę. A jeśli jakiś czołg właśnie strzela w ciebie rakietami? To nic! Wakacje trzeba maksymalnie wykorzystać, więc przywdziej swój kołczan prawilności i ruszaj wypoczywać! Pokaż miejscowym swoją gotowość do spędzenia urlopu, zakładając zestaw turysty! Tylko pamiętaj o skarpetach do sandałów, żeby nikt nie miał wątpliwości, że to właśnie ty ubogacasz szwedzkie lasy swoim gromkim wdziękiem! Pięć nowych emotek: Tańcz z klasą, w letnim stylu, wybierając spośród 5 nowych emotek. Pokaż Midsummer Dance – tradycyjny szwedzki letni taniec przy maiku lub kołysz się w stylu disco lub hip-hopowym do muzyki z lat 80. dzięki tańcom Hustle i Prep. Możesz też po prostu zaimprowizować coś na swojej gitarze powietrznej. Wybór należy do ciebie!