Poruszaj się w terenie szybciej i efektywniej dzięki flocie flakmopedów. Te trójkołowe motocykle szybko zabiorą cię tam, gdzie musisz dotrzeć, oraz pozwolą sprawnie uciec z miejsca zagrożenia. Flakmopedy są lekkie, lecz wytrzymałe. Dodatkowo mają z przodu pakę, która pozwala na przewożenie innych bojowników Ruchu Oporu. Ta wyspecjalizowana flota, wraz ze specjalnymi ulepszeniami i modyfikacjami, otwiera nowe możliwości walki z maszynami. Poznaj nową flotę: - Stridsflak: Niszcz maszyny, taranując je tym mocno opancerzonym flakmopedem. Jest odporny na uderzenia, maszyny zaś – nieco mniej. Możesz przewozić pasażerów na pace. Z przodu pojazdu umieszczono tarczę, która zapewnia im ochronę podczas celowania. Stridsflak ma również więcej punktów wytrzymałości. - Terrängflak: Trudny teren nie stanowi żadnego problemu dla tego pojazdu terenowego. Ma opony z agresywnym bieżnikiem i wytrzymałe zawieszenie, dzięki czemu ty i twoi pasażerowie na pace będziecie mogli sprawnie poruszać się w trudnym terenie. - Bruksflak: W tym świecie trzeba być gotowym na wszystko. Z tego powodu praktyczny flakmoped może być nieocenioną pomocą. Zamiast paki ma warsztat, dzięki czemu otrzymasz dostęp do skrzyni Plundra, stanowiska do tworzenia i stanowiska recyklingowego w warunkach polowych. Modyfikuj bronie, twórz amunicję i przechowuj łupy. Bruksflak zapewnia wachlarz możliwości na różne sytuacje. Wszystkie flakmopedy są dostępne w kolorze czerwonym, niebieskim, zielonym, żółtym, różowym i fioletowym.