Kolekcja broni Östertörn została rozszerzona o nowe uzbrojenie z Europy Wschodniej. Te narzędzia zniszczenia pomogą Ci w starciu z zabójczymi maszynami. Ruch Oporu wzywa! Zestaw broni z Europy Wschodniej zawiera: Pistolet Volkov – najczęściej używany pistolet czasów ziemnej wojny. Samopowtarzalny, niezawodny i prosty w obsłudze. Vosa vz. 68 – czechosłowacki pistolet maszynowy wykorzystywany przez wojska specjalne. Lżejszy niż tradycyjne pistolety maszynowe, ale równie zabójczy! Karabin maszynowy PM-71 – jeden z najczęściej używanych karabinów w Europie Wschodniej. Duża siła ognia, daleki zasięg, potężne obrażenia. Vintovka 1891 – klasyczny karabin ryglowy. Zaprojektowany w XIX wieku, ale wykorzystywany przez snajperów jeszcze w latach 80. XX stulecia. Zabójczo precyzyjny! Pamiętaj: zwyciężyć znaczy przetrwać!