Szukasz sposobu, by wyróżnić się spośród ocalałych na Östertörn? Dodaj trochę kolorów swojemu życiu (i karabinowi)! Ta zawartość do pobrania zawiera 15 skórek na broń, których pozazdroszczą Ci nawet maszyny. W tej zawartości do pobrania znajdziesz 15 skórek stworzonych dla następujących broni: Kvm 89 Kvm 59 x2 Pansarvärnsgevär 90 (Pvg 90) x2 Sztucer „Älgstudsare” HP5 Klaucke 17 Sjöqvist AI-76 x2 Sztucer Meusser Granatgevär m/49 Automatgevär 5 (AG 5) Strzelba powtarzalna 12G Nałóż nowy kamuflaż na swoją broń i strzelaj do maszyn ze stylem!