Gems Tier 1
W grze Puzzle Quest 3 jest wiele ofert do nabycia za klejnoty. Klejnoty to waluta w grze. Można jej użyć do zakupu różnych rzeczy w grze, które pomogą ci w twojej podróży! Ten pakiet zawiera 500 klejnotów do wykorzystania w Puzzle Quest 3. Przy pierwszym zakupie tego DLC otrzymasz podwójną liczbę klejnotów!