Gematombe
Witaj w Gematombe!, grze akcji z trybem VS inspirowanej klasycznymi tytułami arcade i grecką mitologią! Zmierz się ze znajomymi lub podążaj za Pandorą i demonami w podróży. Wystrzel piłkę, aby trafić i rozbić kolejne klejnoty tego samego koloru, aby wywołać niesamowite reakcje łańcuchowe! Zdominuj rywali i ZMIAŻDŻ ich lub zmaksymalizuj reakcje łańcuchowe i WYCZYŚĆ swój obszar ekranu z klejnotów, aby wygrać z GEMATOMBE! Rozpraw się z trudnymi poziomami i trybami gry, które są pełne akcji i puzzli. Pomóż uzdolnionej Pandorze w jej podróży do złapania zła, które wydostało się na świat! Poznaj urocze postacie i poznaj ich historię w trybie historii, rozegraj niekończące się wyzwanie w trybie treningowym lub survival, aby odblokować wszystkie sekrety! Cechy: * Tryb historii: kampania z 6 różnymi przygodami, po jednej dla każdej postaci. * Tryb treningowy: rozwiń umiejętności odbijania i rozbijania klejnotów. * Tryb survival: pokonaj niekończące się ilości postaci, wspinając się po wieży aż ku niebiosom. Przegrana oznacza powrót do początku! * Lokalny tryb VS: zagraj ze znajomymi na tym samym urządzeniu. * 6 różnych postaci z różnymi umiejętnościami + sekretna postać do odkrycia.