Gearshifters
Zręcznościowa gra będąca połączeniem gatunków „shoot-‘em-up” i „rogue-lite”. Kieruj pojazdem, wykonuj poślizgi, obracaj się i rozbijaj fale atakujących wrogów. Wyrusz na wojnę przeciwko ekstremalnym maszynom bossów. Zbuduj i modyfikuj taktyczne wyposażenie modyfikacji, systemów obrony i uzbrojenia, aby dostosować je do każdej niebezpiecznej misji transportowej. Jedź. Niszcz. Zarabiaj. Ulepszaj! JEDŹ i NISZCZ. Wykorzystaj precyzyjne sterowanie i swoje doskonałe umiejętności jazdy, aby krążyć wokół przeciwników, unikać nadlatujących pocisków i wykonywać dynamiczne ataki. Każdy zakręt, poślizg i obrót gwarantuje wysokooktanowe emocje. WALKI Z GIGANTYCZNYMI POJAZDAMI BOSSÓW. Pokonaj łamiące prawo frakcje, które zdominowały dystopijną Europę, niszcząc szalone, ciężko opancerzone pojazdy bossów. ZARABIAJ i ULEPSZAJ! Weź udział w niebezpiecznych misjach transportowych, aby zapewnić bezpieczną dostawę cennego towaru. Zarabiaj i modyfikuj swoje auto, dodając ofensywne, defensywne, ozdobne i wydajnościowe modyfikacje. TRANSPORT WŚRÓD EKSPLOZJI. Rozszerzaj swoje terytorium na post-apokaliptycznym kontynencie. Tylko najbardziej utalentowany Gearshifter jest w stanie pokonać najtrudniejsze trasy i dotrzeć do tajemniczej Cytadeli. - Dynamiczne samochodowe walki oparte na zasadach fizyki i obserwowane z lotu ptaka. - Generowane proceduralnie drogi i fale przeciwników. - Walka na 27 etapach w 9 strefach, z których każda ma własną frakcję i zestaw przeciwników. - Dostosuj swój pojazd bojowy za pomocą ponad 100 odblokowywanych losowo ulepszeń. - Historia obejmująca pięć rozdziałów. - Tryby gry: Standardowy, Arkadowy i Zabójczy (permadeath). - Barwny świat 3D obserwowany z góry. - Oryginalna ścieżka dźwiękowa. - Szereg opcji dostępności.