Gears Tactics – gra podstawowa
Ukończ samouczek Gears Tactics i zgarnij skórkę opancerzonego Gabe'a do różnych trybów gry wieloosobowej w Gears 5. Gears Tactics to szybka strategia turowa, której akcja toczy się 12 lat przed wydarzeniami znanymi z pierwszej części sagi Gears of War. Miasta na planecie Sera ulegają pod naporem wyłażącej spod powierzchni ziemi potwornej Hordy Szarańczy. Rząd jest w rozsypce, a ostatnią nadzieją ludzkości staje się garstka ocalałych. Wciel się w rolę Gabe'a Diaza, który znajduje nowych ludzi, wyposaża ich i dowodzi oddziałami podczas desperackiej misji. Jego celem jest wyśledzenie i wyeliminowanie Ukkona, nieustępliwego i potężnego przywódcy armii Hordy tworzącego kolejne potwory. Staw czoła przeważającym siłom i walcz o przetrwanie, przechytrzając wroga w niesamowicie brutalnej rozgrywce turowej. Zobacz batalie w jednej z najbardziej cenionych sag gier komputerowych z zupełnie innej perspektywy. – Oto porywająca historia niezwykłych postaci, w której wcielasz się w niepokornego żołnierza Gabe'a Diaza. Uratuj swoich ludzi i stwórz oddziały. Aby stać się cenionym dowódcą, musisz walczyć o przetrwanie i wiele poświęcić. – Spersonalizuj drużynę i jej wyposażenie, przygotowując jednostki do walki z wymagającym przeciwnikiem. Ulepszaj ich zdolności i korzystaj z uzbrojenia zdobytego w niebezpiecznych misjach. – Rozgrywka będzie wymagać agresywnych działań i pokierowania swoim oddziałem w szybkich starciach w trybie turowym. Weź udział w zaciętych, krwawych potyczkach, aby przetrwać niepowstrzymany napór sił wroga. – Czekają Cię pojedynki z gigantycznymi i śmiercionośnymi bossami, podczas których zwykłe strategie zawiodą, a walka będzie się toczyć w zupełnie innej skali. – Grę wzbogacono o nową zawartość. Do walki dołącza Jack, który dysponuje ponad 20 umiejętnościami. Dzięki nim łatwiej poradzisz sobie z nowymi, potężnymi przeciwnikami. Możesz też ulepszać swoją broń i pancerze za pomocą wyposażenia mocy. – Gra Gears Tactics została zoptymalizowana pod kątem konsoli Xbox Series X i zapewnia funkcję Inteligentnego pobierania oraz rozgrywkę w rozdzielczości 4K Ultra HD z 60 klatkami na sekundę.