GAT V Pack
Oto moment, na który czekali wszyscy gracze: premiera GAT V! Wcielcie się w rolę pechowej pary kochanków, Gata i Aishy, zaopatrzcie się w karabin maszynowy oraz miotacz noży i poczujcie niepowtarzalny klimat gry Saints Row.