Gangsta Paradise
Czas wziąć sprawy w swoje ręce... Sprawy czy broń... to nie ma znaczenia. Twoje miasto było bezpieczne od przestępstw przez długi czas. Ale te czasy musiały się skończyć. Szef mafii Al Calzone przybył ze swoimi zbirami i zażądał od właścicieli lokalnych biznesów haraczu za "ochronę". Niektórzy zaczęli płacić gotówką, inni życiem. To była tylko kwestia czasu, kiedy odwiedzą sklep z kwiatami twojej matki. Nie można czekać, czas pozbyć się tych gangsterów i pokazać kto tu jest prawdziwym szefem.