Gang Wars - Cards and Bullets
Witamy w Gang Wars – Cards and Bullets, gdzie przestępczość, władza i strategia zderzają się w brutalnej grze karcianej i planszowej, osadzonej w sercu miasta rządzonego przez mafię. Dowódź ekipą niebezpiecznych gangsterów lub elitarnych egzekutorów w dynamicznych, taktycznych bitwach na ulicach. Wybierz z talii unikalnie zaprojektowanych postaci z podziemnego świata – bossów mafii, ulicznych bandytów, snajperów, medyków i innych – z których każda ma swoje unikalne umiejętności i ataki kierunkowe. Umieść je na siatce 3x3, aby zadawać obrażenia, leczyć sojuszników lub uwalniać efekty wybuchowe, gdy tylko pojawią się na planszy. Po umieszczeniu ich efekty aktywują się, a one pozostają w grze ze swoimi statystykami obronnymi, dopóki nie zostaną pokonane. Zbieraj nowych wojowników z boosterów, awansuj ich, łącząc karty i dopracuj swoją talię, aby uzyskać maksymalny efekt. Każda nowa dzielnica to inne pole bitwy, które zmienia zasady i zmusza do dostosowania strategii. Szybka, intensywna i pełna brutalnego uroku gra Gang Wars – Cards and Bullets pozwala Ci rządzić ulicami po swojemu.