Ganbare! Super Strikers
Ganbare! Super Strikers to nowatorskie połączenie Taktycznej RPG i Piłki Nożnej. Wygrywaj mecze, aby wskoczyć na wyższy poziom i otrzymać nowy sprzęt, który pozwoli Ci zdobyć specjalne sprawności, zwiększyć statystki swoich graczy lub ochronić się przed efektem zachodzących zmian. Stwórz swoją własną drużynę futbolową, by zagrać z drużynami wielu przeciwników w trybie story! Czy dołączysz do Narodowej Drużyny Japonii, aby zostać najlepszych piłkarzem świata? Funkcje: * Przenoś graczy na wyższe poziomy, zdobywaj nowe przedmioty i specjalne sprawności * 35+ specjalnych sprawności, które mogą spowodować zmiany do 10 efektów * Spektakularne animacje w stylu anime * Graj w dwóch trybach 7v7 lub 11v11 * Tryb muliplayer do 8 graczy z trybami krótkich meczów, rozgrywkami ligowymi i mistrzostwami.