GameStop Warped Weapon Challenge
Zwycięzca wyzwania GameStop Warped Weapon Challenge to potężna broń magnetyczna o nazwie „Polarizer”, która umożliwia namagnetyzowanie ludzi, by przyciągnąć ich do siebie, po czym wystarczy odwrócić bieguny magnetyczne, wywołując ludzką eksplozję!