Gameplay Booster Pack
Rozpocznij swoją karierę w serii rajdowej DIRT z pakietem wzmocnień, dzięki któremu z miejsca zwiększysz zdobywane punkty XP oraz ilość gotówki! Aby skorzystać z tego pakietu, musisz posiadać grę DIRT 5.