Age of Empires II: Definitive Edition – Pakiet animowanych ikon, część 1
Dostosuj swoją ikonę gracza za pomocą nowych animowanych opcji! Są one przeznaczone dla tych, którzy chcą odświeżyć swoją prezencję i wesprzeć rozwój gry. Te ikony nie zapewniają żadnych korzyści z rozgrywki i pełnią tylko funkcję kosmetyczną. Kolekcja „Sarkastyczny humor La Hire” to zestaw ośmiu animowanych rozpoznawalnych sytuacji, zabawnych animacji i memów. „Cudowne ruchome arcydzieła Joanny” to pokaz ośmiu animowanych dzieł sztuki inspirowanych historią , ukazujących różnorodność wszystkich krain. „Beczka marynowanych towarów Barbarossy” zawiera starannie wyselekcjonowaną kolekcję ośmiu animowanych dzieł sztuki i inne elementy logiczne oraz memy z Age of Empires.