Strategic Mind: Spectre of Communism
Strategic Mind: Spectre of Communism to historyczna strategia turowa osadzona w okresie II wojny światowej. Oferuje wyrafinowaną mechanikę gry wojennej, bogatą fabułę i nowoczesną grafikę 3D. Poprowadź siły zbrojne ZSRR, inscenizując światową rewolucję komunistyczną. Za Stalina! Za Ojczyznę! Gra zawiera wiele historycznych operacji i wydarzeń, ale zawiera również szereg alternatywnych momentów historycznych. Jest tworzony z wielką starannością i dbałością o detale historyczne przez zespół pasjonatów historii II wojny światowej. Oglądając filmiki przed i po każdej operacji można niemal poczuć się uczestnikiem rozgrywających się epokowych wydarzeń. Ponadto liczne cele główne i drugorzędne pozwalają szczegółowo zbadać każdą bitwę. Rozgrywka jest oparta na fabule i zawiera wiele postaci historycznych, takich jak Józef Stalin, Gieorgij Żukow, Wiaczesław Mołotow, Kliment Woroszyłow, Ławrientij Beria, Aleksandr Wasilewski, Konstantin Rokossowski i inni. Strategic Mind: Spectre of Communism to trzecia odsłona linii gier Strategic Mind. Pierwsza z nich – „Strategic Mind: The Pacific” – dotyczyła działań wojennych na morzu podczas wojny na Pacyfiku, natomiast druga – „Strategic Mind: Blitzkrieg” – opowiadała historię europejskiego teatru działań wojennych z perspektywy niemieckiej. Najwyższy czas, aby „Strategic Mind: Spectre of Communism” opowiadał historię ZSRR podczas drugiej wojny światowej, historię pełną walecznych serc i nikczemnych zdrad. Jako część franczyzy Strategic Mind zachowa wiele cech serii wraz z dodaniem nowych treści i funkcji do istniejącej odmiany.