Game On
Zarówno na lodzie, jak i na zielonej trawce, Święci zawsze wiedzą, jak zadać szyku. W pakiecie Game On znajdziesz maskę hokejową, sprzęt bramkarski, i kij hokejowy. Jest tam też czapeczka i kij golfowy oraz oficjalne ciuchy obowiązujące na polu golfowym. Nie zapomnij też o przejażdżce pojazdem Puck Truck!