Galacticare Supporter Pack
Czy "złoty Medi" oraz "wygodne i zaskakująco przypominające lochy dywany" przyciągają twoje zainteresowanie? Nasz Pakiet Wsparcia ma dla ciebie wszystko! Alarmujący Ser "Solarne" "Stilton" to wiekowa próba Ohdów w odtworzeniu ziemskiej delikatesu. Klasy 7 zagrożenia biologicznego. Powoduje, że każdy w pobliżu z wielkim zapałem wymiotuje. Bardzo. Nie zrobi ci to wiele dobrego, ale nie jesteśmy tutaj po to, żeby oceniać. Medi w Stylu Prady Zmuszanie Medibotów do ubierania się, aby pasowały do twojego estetycznego gustu, jest moralne i dobre. Jeśli uważasz, że 15 już dostępnych skórek w grze nie wystarcza, aby osiągnąć preferowane wibracje, ten "Płatny Pakiet Zawartości do Pobrania" odblokuje jeszcze cztery: Disco Ball Medi Elegancki Medi Dr. Medi Protokolarny Medi Bardzo Oryginalne Obrazy Z miłością śledzone przez cenionego artystę Van G'Ohde'a, te "unikalne" dzieła są teraz najczęściej widziane obok motywacyjnych plakatów, paproci lub obok toalet, aby zachęcić do zdrowego ukończenia. Mohda Lisa Amerykański Gotyk Ohde z Perłą w Uchu 'Merchandising' dla Wojny o Nadświat Ponieważ analizy marketingowe mówią nam, że współdzielone uniwersum przynoszą duże pieniądze, dodaliśmy kilka elementów z Wojny o Nadświat, które mogą lub nie muszą być kanoniczne, w zależności od tego, kiedy zaczniemy pisać następną grę: Automat do gry Wojna o Nadświat Hologram Barda Seria uroczych, oznaczonych logo WFTO, dywanów lochów UWAGA WSZYSCY LUDZIE: ten DLC i jego elementy są głównie dla tych, którzy chcą dorzucić nam trochę dodatkowych pieniędzy, aby wesprzeć przyszły rozwój. Dziękujemy za wsparcie i mamy nadzieję, że będziesz cieszyć się grą!