Pokonaj starożytną boginię wojny i uwolnij Agencję od sił i anomalii, które ją opanowały w tej strzelance typu scrolling i roguelike'owej grze akcji. Główny bohater to agent specjalny, który przybył po otrzymaniu czerwonego sygnału o poziomie zagrożenia. Po przebudzeniu się w tajnym laboratorium bohater orientuje się, że wszyscy członkowie Agencji postradali zmysły, a on został poddany dziwnym wpływom energetycznym, które wywołały u niego krótkotrwałą amnezję i możliwość zmiany stanu. Przedzierając się przez liczne przeszkody i hordy opętanych, musisz dotrzeć do głównego źródła zagrożenia, aby wyzwolić Agencję i zapobiec rozprzestrzenieniu się niebezpieczeństwa na świat zewnętrzny. Rozgrywka łączy w sobie elementy scrollowanej strzelanki, roguelike’a akcji i gry typu bullet hell z dynamicznym systemem walki, wystarczającym do sprawdzenia swoich umiejętności w walce ze złem. Cechy: - Używaj zdolności zmiany stanów energetycznych za pomocą umysłu. Poznaj ich cechy, mocne i słabe strony. - Znajdź i używaj dziesiątek rodzajów broni, od standardowych pistoletów po ściśle tajne, nowoczesne konstrukcje. - Zbadaj dziesiątki rodzajów magicznych zaklęć, które ulepszają Twoje dotychczasowe umiejętności i zapewniają nowe. W miarę postępów w grze znajdziesz wiele kombinacji zaklęć defensywnych i ofensywnych z różnymi typami broni.