Funny Animal Cafe
Prowadź najprzytulniejszą kawiarnię w mieście, obsługiwana przez urocze zwierzęta! W Funny Animal Café zaczynasz od małej kawiarni, ale dzięki mądrym wyborom, smacznym menu i kreatywnemu wystrojowi Twoja kawiarnia stanie się tematem rozmów w całym mieście. Usiądź gości, przyjmij zamówienia, ugotuj pyszne posiłki i podaj je z uśmiechem. Każdy zadowolony klient przynosi ci monety, które możesz przeznaczyć na ulepszenie kuchni, zatrudnienie nowych pracowników i powiększenie lokalu. Od królików i kociąt po dziwaczne leśne stworzenia – każdy gość ma swoje ulubione dania. Czy dasz radę sprostać wymaganiom? Cechy: ★ Prowadź własną kawiarnię: zaprojektuj ją i udekoruj, aby była naprawdę twoja. ★ Gotuj i serwuj: przyjmuj zamówienia, przygotowuj posiłki i szybko je dostarczaj. ★ Modernizuj i rozbudowuj: odblokowuj nowy sprzęt, meble i personel, aby rozwijać swoją działalność. ★ Poznawaj urocze zwierzęce gości: każdy z nich ma unikalną osobowość i gusta. ★ Zarabiaj i reinwestuj: mądrze zarządzaj swoimi zasobami, aby klienci byli zadowoleni, a Twoja kawiarnia prosperowała. Zbuduj swoją wymarzoną kawiarnię, zaprzyjaźnij się ze zwierzętami i sprawdź, jak daleko zaprowadzą Cię Twoje umiejętności jako właściciela kawiarni!