Funko Fusion - Yuletide Pack
Wesołych Świąt od całego zespołu Funko Fusion! Cieszymy się, że możemy podzielić się darmowym prezentem, aby rozprzestrzenić trochę świątecznej radości i podziękować Ci za bycie częścią naszej rosnącej społeczności! Darmowy pakiet Yuletide zawiera: - Yuletide Freddy - Yuletide Eddy - Yuletide Foxxo - Yuletide Proto Twoje wsparcie oznacza dla nas wszystko i nie możemy się doczekać, aby w 2025 roku dostarczyć Ci jeszcze więcej ekscytujących przygód!